Van Ihrlerstein naar Worth an der Donau 11 augustus

12 augustus 2018 - Deggendorf, Duitsland

Toen we opstonden was het erg mistig en fris. Dus voor het eerst trokken we ons trainingsjack aan. We haalden nog een broodje bij de bakker en reden richting de route. Al gauw kon het jack weer uit. We hadden al een sms van Pauline gekregen dat ze voor 6.00 uur waren vertrokken en om 10.15 kregen we een telefoontje dat ze vanuit Worth an der Donau ons tegemoet gingen fietsen. Ze hadden ook een kamer in het gasthof Butz kunnen boeken. Wij hadden in Bad Abbach om 9.15 onze koffiestop al gehad en reden iets voor 11.00 uur Regensburg in. Een prachtige stad, maar we hadden geen tijd om het centrum in te gaan. Op naar Donaustauf daar zouden we elkaar ontmoeten. Pauline en Martin reden wat sneller en iets na Regensburg reden we elkaar tegemoet, ontzettend leuk. We reden gezamenlijk naar Donaustauf en daar dronken we een lekkere kop koffie en kletsten we bij. Bijzonder dat je je zo snel weer vertrouwd voelt met elkaar. Samen reden we nog 26 km. naar Worth an der Donau. Eerst lekker douchen en om 16.00 uur vertrokken we met de auto naar Regensburg. De auto parkeerden we bij het station en zo liepen we naar het centrum, een prachtige oude stad. Het was heerlijk weer dus dronken we er 1 en namen we er 1. We aten lekker bij de Italiaan en Pauline trakteerde nog op een Italiaans ijsje. We hadden een hele gezellige avond en om 22.00 lagen we ins bed!

1. Papa mama:
    12 augustus 2018
    Wat leuk om elkaar zo te zien en heel gezellig mooie foto’s Regensburg zijn wij ook geweest met ali en Henk wij vonden ook heel mooie gr
  2. Petra:
    12 augustus 2018
    Wat een leuke dag! En gezellig met Paulien en Martin. Gelukkig is het weer opgeknapt! Gezellig weekend gewenst en de groeten aan allen! Wij liggen nu heerlijk bij het zwembad, ook een rustdag! Kus peet en de Grandiekies
  3. Petra:
    Wat een leuke foto’s!!!