Rustdag 15 augustus

15 augustus 2018 - Passau, Duitsland

Wat een enorm uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijk! Rob had s'morgens bij het bagagevervoer gezien dat alle bagage voorzien was van een sticker met info van het volgende hotel. Die stickers hadden wij niet. Nadat Rob een uur lang bezig is geweest moesten we een telefoontje of mail afwachten. Wij liepen naar het centrum om de Dom van binnen te bekijken en om de steiger te zoeken waar de boot morgen vertrekt.
In de Dom was een dienst gaande, het is hier een feestdag, Maria Hemelvaart, en wij bleven zitten. We hebben een hostie opgehaald en meegezongen met het enorme orgel. Een prachtige over de top binnenkant van een kerk. Je zou er bijna katholiek van worden. Daarna liepen we naar de steiger en zo door naar het Drierivierenpunt, Donau, IIZ en Inn. Op de Domplatz hebben we geluncht en toen terug naar ons hotel. Bij de receptie lagen nog geen stickers. We werden nu weer verwezen naar een toeristenbureau verderop in de straat. Daar zagen we onze naam al op een blaadje staan en deze jongen brengt morgen onze bagage naar Linz en daar liggen ook de stickers voor de andere hotels op ons te wachten. De bagage is er waarschijnlijk pas rond 20.00 uur morgen. We gaan het zien. Rob kreeg een telefoontje van de Treinreiswinkel: de stickers waren doorgestuurd naar ons hotel. Helaas toen we het bij de receptie navroegen, konden ze niets vinden.
We zijn heerlijk Italiaans gaan eten bij een gezellig restaurant.

1. Papa mama:
    16 augustus 2018
    Wat verveeld met die stickers goede reis en lekker fietsen